• (iOS) Fishing Hook რესურსის განბლოკვა

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Fishing Hook ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Fishing Hook IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ რესურსის განბლოკვა ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Fishing Hook 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    მე ვაძლევ 3 ვარსკვლავს, რადგან დავკარგე ჩემი ძველი მონაცემები.

    თამაში არის გასაოცარია საუკეთესო თევზაობის თამაში ოდესმე და მე ვთამაშობ ამ თამაშს ბეტა გამოშვების შემდეგ, რადგან მე ვარ ბეტა ტესტერი, გააგრძელე კარგი მუშაობა და შექმენი უფრო საოცარი თამაშები

    ჯერ კიდევ სწავლობს, მაგრამ არც ისე საინტერესო

    საინტერესოა თევზის დაჭერა


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :